سرخط خبرها

هیات مدیره استقلال در انتظار جلسه با نکونام

  • کد خبر: ۱۸۵۵۷۷
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
هیات مدیره استقلال در انتظار جلسه با نکونام
هیات مدیره باشگاه استقلال در تلاش است تا نکونام را مجاب به حضور در جلسه هیات مدیره کند، اما سرمربی استقلال علاقه‌ای به برگزاری نشست با هیات مدیره ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اختلاف‌ها میان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و جواد نکونام به اوج رسیده و تصمیم گیران در باشگاه استقلال در تلاشند نکونام را راضی به حضور در نشست هیات مدیره کنند.

در روز‌های گذشته برخی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تماس‌هایی با نکونام برقرار کرده‌اند تا شاید این مربی راضی به حضور در نشست هیات مدیره شود، اما سرمربی استقلال تا کنون راضی به حضور در نشست با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نشده است.

نکونام بر سر موارد مختلف با باشگاه استقلال دچار اختلاف است و اخیرا نیز بابت موضوع آپارتمانی که باشگاه برای گوستاوو در نظر گرفته بود با مسئولان این باشگاه دچار چالش شده است.  


با این حال خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تلاش می‌کند نکونام را به نشست با هیات مدیره ببرد، اما سرمربی استقلال که از ابتدای فصل با مدیران باشگاه دچار اختلاف بوده، علاقه‌ای به حضور در این نشست از خود نشان نداده است.

این اتفاقات درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که باشگاه استقلال با اسپانسر خود نیز دچار مشکل شده و قرار است از کارگزار شکایت شود. این شکایت بعد از اعتصاب بازیکنان استقلال بابت پرداخت نشدن مطالبات نشان دهنده نگرانی باشگاه استقلال از آینده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->